צרפת מגנה את גירוש המחבל: "מנוגד לחוק"

שלמה ריזל 1 Comment on צרפת מגנה את גירוש המחבל: "מנוגד לחוק"

צרפת בהודעת גינוי על רקע גירוש המחבל סלאח חמורי מישראל לשטחה: "אנו מגנים היום את ההחלטה המנוגדת לחוק של הרשויות הישראליות לגרש את מר סלאח חמורי לצרפת. מאז מעצרו האחרון, נקטה צרפת בכל הצעדים על מנת להבטיח כי זכויותיו של מר סלאח חמורי יכובדו"

צילום: באדיבות המצלם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צרפת מגנה את ההחלטה לגרש מישראל לשטחה את המחבל סלאח חמורי. "אנו מגנים היום את ההחלטה המנוגדת לחוק של הרשויות הישראליות לגרש את מר סלאח חמורי לצרפת. מאז מעצרו האחרון, נקטה צרפת בכל הצעדים, לרבות בקרב הדרגים המדיניים הגבוהים ביותר, על מנת להבטיח כי זכויותיו של מר סלאח חמורי יכובדו, כי דרכי הערעור פתוחות בפניו, וכי יוכל לנהל חיים נורמליים בירושלים, העיר שבה נולד, מתגורר ומבקש לחיות".

"צרפת גם נקטה צעדים רבים מול הרשויות הישראליות על מנת להביע בצורה הברורה ביותר את התנגדותה לגירוש זה של פלסטיני תושב מזרח ירושלים, שהינו שטח כבוש לפי אמנת ג'נבה הרביעית", הוסיפו בצרפת.

עוד נמסר: "משרד החוץ ולענייני אירופה הצרפתי, הקונסוליות הכלליות של צרפת בירושלים ובתל אביב, וכן שגרירות צרפת בישראל עשו כל מאמץ להעניק לו את כל הסיוע האפשרי בעת הביקורים הקונסולריים הרבים. משרד החוץ ולענייני אירופה הצרפתי נמצא בקשר רציף עם משפחתו של מר חמורי".

כזכור, הבוקר הודיעה השרה שקד באופן סופי על גירושו של המחבל סלאח חמורי לצרפת. חמורי הוא אזרח צרפתי ותושב קבע בישראל, יליד 1985. הוא נולד בכפר עקב שבאזור ירושלים, ופועל מזה שנים רבות בשורות ארגון הטרור הפלסטיני "החזית העממית" (PFLP). במהלך חייו ארגן, הסית ותכנן לבצע פיגועים בעצמו ועבור הארגון כנגד אזרחים ודמויות בולטות בישראל. לאור מעורבותו המתמשכת בארגון הטרור, נעצר חמורי מספר פעמים במעצר מנהלי.

הגירוש היום הינו סופו של תהליך בו על רקע מעורבותו של חמורי בפעילות טרור, נשללה תושבותו. ההרחקה התבצעה על ידי נציגי מינהל אכיפה וזרים ברשות האוכלוסין וההגירה שילוו אותו עד לצרפת, שם ממתינים לו אישתו וילדיו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני מגנה את הגינוי ומגנה את הגירוש מחבל נאלח זה צריך גזר דין מוות